De nieuwe bonuscheque is verstuurd!

De nieuwe bonuscheque is verstuurd!

28 April 2023

De nieuwe bonuscheque is verstuurd! Lees hier de antwoorden op al je vragen. 

Wat is de bonuscheque?

Als je bij ons in het klantenbestand bent opgenomen spaar je bij elke aankoop automatisch 5% van het aankoopbedrag welke wij voor je opsparen in de vorm van een bonuscheque. Tweemaal per jaar versturen wij deze bonuscheques, in het voorjaar en in het najaar. 

 

Hoe weet ik hoeveel ik gespaard heb?

Op elke kassabon zie je onderaan het tot dan gespaarde bedrag. Alleen als je een bedrag van minimaal 7,50 hebt gespaard ontvang je van ons een bonuscheque. De waarde van de bonuscheque is afgerond op € 0,50. Als je minder dan € 7,50 hebt gespaard, blijft het bedrag gewoon staan voor de volgende ronde.

 

Moet ik mijn kassabonnen bewaren of een spaarpas hebben?

Je hoeft verder niets te doen, dus geen pasje of bonnen te bewaren. Bij elke aankoop in de winkel of online je postcode en huisnummer doorgeven is voldoende. Als je ook jouw e-mailadres doorgeeft aan de kassa ontvang je per e-mail bericht (met daarin het chequenummer en bedrag) als er een bonuscheque naar je gestuurd is. Dus spaar mee!

 

Kan ik de bonscheque gebruiken bij online aankopen?

Dat kan zeker! Let op: je kunt het chequenummer niet invoeren bij het betalen.

Je bestelt online zoals je bij ons gewend bent en doorloopt alle stappen van het bestellen tot en met het betalen. Ons systeem herkent automatisch je naam en adres en geeft ons een seintje dat er een bonuschequebedrag bij je openstaat. Het bedrag hiervan verrekenen we met je aankoop en krijg je achteraf teruggestort. 

De verzendkosten kunnen niet verrekend worden met de bonuscheque. 

 

Hoelang is de bonuscheque geldig?

Je kunt de bonuscheque maar beperkt inleveren. De bonuscheque die wij in het voorjaar van 2023 hebben verstuurd is geldig tot 1 juli. 

De bonuscheque is onderdeel van een spaaractie en is dus iets anders dan een cadeaubon. Hierdoor is er geen sprake van een wettelijk betaalmiddel waardoor dit tijdslimiet van een paar maanden gehanteerd mag worden. 

 

Zijn er uitzonderingen bij de spaaractie?

Je ontvangt geen bonus op:
- afgeprijsde artikelen
- betaling per tegoedbon en bonuscheque (alleen voor het bedrag van het tegoed)
 

Zijn er nog andere voorwaarden?


- Bij een online aankoop betaal je eerst het volledige bedrag en storten wij het bonuschequebedrag bij verwerking van uw bestelling terug;
- De bonuscheque is eenmalig te verzilveren en niet inwisselbaar voor geld;
- Na de verloopdatum kan er geen aanspraak meer gemaakt worden op de bonuscheque.